Mobilna Strefa Klienta VECTRA

28-09-2018
VECTRA oddała w ręce swoich klientów mobilną wersję Strefy Klienta, która w prosty sposób na urządzeniach mobilnych jak smartfon czy tablet, pozwoli zarządzać swoim kontem klienta.
Program umożliwia dostęp do następujących funkcji:
- sprawdzenie wysokości salda opłat,
- aktualizacji danych kontaktowych,
- konfiguratora urządzeń,
- billingu połączeń telefonicznych,
- sprawdzenia dokumentów finansowych,
- zestawienia wpłat,
- informacji o zobowiązaniu usług.
Za pośrednictwem aplikacji można w łatwy i szybki sposób opłacić swoje rachunki oraz napisać do Operatora w przypadku pojawienia się ewentualnych pytań lub problemów. Strefa Klienta pozwala również na skonfigurowanie sieci Wi-Fi oraz uzyskanie dostępu do najważniejszych informacji i nowości.
Program można pobrać ze sklepu Google Play lub pod tym linkiem https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vectra_mobile