Jak skorzystać ze Strefy Klienta VECTRA

13-07-2018
Często zwracają się Państwo z prośbą o sprawdzenie jaką kwotę opłacić za telewizję czy internet lub coś nie zgadza się w rachunkach za usługi VECTRY. Jako, że Firma Teleserwis nie ma możliwości sprawdzenia Państwa rozliczeń finansowych a na połączenie z infolinią VECTRY niejednokrotnie czeka się długo, proponujemy zapoznać się z bardzo wygodną usługą internetową - Strefa Klienta! Aby móc z niej skorzystać musimy najpierw zarejestrować się, tym samym wchodzimy na stronę https://ebok.vectra.pl i klikamy przycisk Rejestracja. Potrzebujemy teraz numer identyfikacyjny klienta, który znajduje się na umowie lub aneksie. Wpisujemy go w odpowiednie pole i klikamy Dalej. Teraz widzimy dwie metody na pobranie klucza aktywacji konta, możemy skorzystać z adresu e-mail lub sms telefonu podanego przy podpisaniu umowy. Szybszym sposobem będzie odebranie sms-a, więc ten sposób polecamy czyli wpisujemy numer telefonu komórkowego i klikamy Dalej. Otrzymany 6 cyfrowy kod wpisujemy w odpowiednie pole. Poprawnie wykonane czynności spowodują, że system przekieruje nas do nadania własnego hasła do Strefy Klienta. Hasło musi składać się z conajmniej 8 znaków, zawierać małą i dużą literę oraz cyfrę. Swoje hasło wpisujemy 2 razy i klikamy Dalej. Po tej operacji logujemy się do Strefy Klienta pełnymi danymi, czyli Login to numer identyfikacyjny klienta oraz swoje hasło. Przeglądarka może zapytać nas o zapamiętanie hasła, klikając na TAK nie będziemy następnym razem proszeni o ponowne wpisanie danych logowania, co ułatwi wejście do Strefy Klienta. Takie ułatwienie zalecamy jednak stosować tylko na komputerze, z którego korzystamy sami. Jeśli komputer jest współużytkowany, lepiej danych logowania nie zapamiętywać i wpisywać samemu za każdym razem. Strefa Klienta VECTRY pozwala nie tylko na dokładne sprawdzenie salda opłat i wystawionych faktur, pozwala także na szybkie dokonanie płatności on-line przelewem lub kartą, sprawdzenie zamówionych usług, długości zobowiązania, dostęp do telewizji online, sprawdzenie billingów telefonicznych oraz zarządzanie routerem wifi.
Jeśli chcą Państwo skorzystać ze Strefy Klienta a nie radzą sobie z rejestracją, prosimy o kontakt z nami pod nr 511441010, umówimy się na usługę aktywacji.